Робочі програми навчальних дисциплін 2024-2025 н.р.
1.2.1.Правове_забезпечення_наукових_досліджень_2024
1.2.2._Економічне_забезпечення_наукових_досліджень
1.2.3._Інформаційне_забезпечення_наукових_досліджень
1.2.4._Андрагогіка_та_інноваційні_освітні_технології_вищої_освіти професійної_освіти
1.3.1.Теорія_і_методика професійної освіти
1.3.2.Психологія_педагогічної_діяльності_викладача_закладу_професійної освіти
1.3.3.Методологія_та_організація_науково_педагогічних_досліджень
1.3.4.Грантова політика, міжнародні проєкти і програми розвитку професійної освіти
1.3.5.Інноваційні_педагогічні_технології_та_інмтрументи_у_професійній
Робочі програми навчальних дисциплін 2022-2023 н.р.
1.1.1 Філософія наук та інновацій
1.1.2 Інноваційні методи прийняття рішень в соціотехнічних та соціокультурних системах
1.1.3 Когнітивні технології прогнозування стану соціотехнічних та соціокультурних систем
1.2.1 Правове, економічне, інформаційне забезпечення наукових досліджень
1.2.2 Андрагогіка та інноваційні освітні технології вищої освіти
1.3.2 Професійна майстерність викладача закладу вищої освіти
1.3.3 Проектування освітніх програм та технологій
1.3.4 Вплив ОІС на успішність особистісного розвитку та професійного становлення майбутніх фахівців
1.3.5 Математичне моделювання в наукових дослідженнях
1.4.1 Англійська мова науковго спрямування
1.4.2 Академічне письмо англ. мовою
1.5.1 Фахова науково-педагогічна практика
1.5.1 Фахова науково-педагогічна практика
2.1.1. Особливості діяльності викладача ЗВО
2.1.2. Психологія карєрного зростання
1.1.2 Інноваційні методи прийняття рішень в соціотехнічних та соціокультурних системах_PhD_план2022
Робочі програми навчальних дисциплін 2021-2022 н.р.
ВД_Психологічна допомога в кризових ситуаціях
ВД_Психологічні особливості діяльності викладача закладу вищої освіти
ВД_Психологія кризовиз ситуацій в авіаційній галузі
1.3.2_Професійна майстерність викладача закладу вищої освіти
ОК 1.3.3_Проектування освітніх програм і технологій
ОК 1.3.4_Вплив освітньо-інформаційного середовища на успішність особистісного розвитку