24 жовтня 2023 року доцент кафедри Леся Хоменко-Семенова провела відкрите практичне заняття з навчальної дисципліни «Психологія реклами та зв’язків з громадськістю» на тему: «Архетипи Юнга у побудові рекламних образів» зі студентами 327 групи Освітньо-професійної програми «Практична психологія». До відкритого заняття доєдналися: завідувач кафедри, доктор педагогічних наук, професор Ельвіра Лузік, професор кафедри Олександра Алпатова, завідувач лабораторії кафедри Ганна Селезень.
У процесі заняття у студентів формувалася система уявлень та знань щодо архетипів, їх аналізу та впливу на ефективність застосування у створенні рекламної продукції.
Особливу увагу було приділено сегментуванню ринку за рахунок архетипічних моделей.
У ході дискусії студенти демонстрували теоретичні знання, володіння науковою термінологією, активно обговорювали проблемні питання.
Підготовлені проєкти студентів вразили присутніх на відкритому занняті актуальністю та модерністю.