Тягур Любомира Миронівна

доктор філософії з психології, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

доктор філософії галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 Психологія, освітньо-наукова програма Психологія особистісного, соціального та організаційного розвитку

Тема дисертаційного дослідження: «Психологічна безпека освітнього середовища як чинник самоактуалізації викладачів педагогічного коледжу»

Профіль Web of Science ResearcherID: https://www.webofscience.com/wos/author/record/ADY-2892-2022

Профіль Orcid: https://orcid.org/0000-0001-5106-2920

Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=4uMHaM0AAAAJ&hl=uk

Загальна кількість наукових і навчально-методичних праць: 29 у тому числі Scopus, фахових виданнях.

Бібліографічних посилань – 7

h-індекс – 2

i10-індекс – 0

Сфера наукових інтересів (ключові слова): психологічна безпека, самоактуалізація, мотивація, професійний розвиток, освітнє середовище.

Забезпечення навчальних дисциплін: Педагогіка та психологія вищої школи, Основи психологічного тренінгу, Психологічні основи професійної орієнтації, Психологія самоменеджменту.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ:

Публікації у наукометричних  виданнях Scopus та Web of Science

  1. Palshkov, K., Kochubei, O., Tsokur, O., Tiahur, V., Tiahur, L., Filimonova, T., & Kuzminskyi A. (2022). The Role of Fundamentalization of Education in Improving the Future Specialists Professional Training with Usage of Multimedia Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 95-102. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.15 (Web of Science)

Публікації за фахом

  1. Тягур, Л. М. (2018). Деструктивні характеристики перфекціоналізму в професійній діяльності викладача коледжу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти. Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 113-117.
  2. Тягур, Л.М. (2018). Проблема самоактуалізації особистості в умовах упровадження концепції нової української школи. Збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 408-409.
  3. Тягур Л.М. (2019). Вплив психологічної безпеки освітнього середовища на педагогічну діяльність викладача коледжу. Збірник матеріалів VIII Міжнародної науково-практичної конференції: Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти. Київ: ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 115-119.
  4. Тягур, Л.М. (2019). Стрес у педагогічній діяльності викладача. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: Актуальні проблеми психології стрес-менеджменту. Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 107-110
  5. Тягур Л.М., Горват А. К. (2019). Роль мотивації в управлінні професійним розвитком вчителів початкової школи. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 124-126.
  6. Тягур Л.М., Горват А. К. (2019). Професійний розвиток як чинник самоактуалізації вчителів початкової школи. Збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції: Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторах. Мукачево: МДУ, 267-270.
  7. Тягур Л.М. (2020) Особливості підтримки психологічної безпеки викладача коледжу в умовах пандемії. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти». Київ: ДЗВО «УМО», 203-207.
  8. Тягур Л.М. (2021) Психологічна безпека освітнього середовища викладачів педагогічного коледжу в залежності від стажу, статі та напряму освіти викладача. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції: Науковий потенціал та перспективи розвитку психологічних наук. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 29-33.
  9. Тягур Л.М. (2021). Актуальність дослідження проблеми самоактуалізації в освіті. Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції. Мукачево: Вид-во МДУ, 309-311.
  10. Тягур Л. М. (2021). Психологічна безпека освітнього середовища для викладачів педагогічних коледжів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IX (100), 256, 73-76. (Будапешт, Угорщина). DOI: https://doi.org/10.31174/SEND-PP2021-256IX100-15
  11. Тягур Л. М. (2021). Особливості самоактуалізації викладачів закладів фахової передвищої освіти з різними рівнями психологічної безпеки освітнього середовища. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 3 (56.2), 26-41. DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-2-26-41
  12. Тягур Л. М. (2021). Програма сприяння самоактуалізації викладачів педагогічних коледжів в умовах психологічної безпеки освітнього середовища. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 3 (56.3), 5-21. DOI: https://doi.org/10.33216/2219-2654-2021-56-3-3-5-21
  13. Тягур Л. М. (2021). Дослідження рівнів самоактуалізації викладачів закладів фахової передвищої освіти. Вісник післядипломної освіти, Серія «Соціальні та поведінкові науки», 17(46), 89-102. DOI: https://doi.org/10.32405/2522-9931-2021-17(46)-89-102
  14. Тягур Л. М. (2022). Мотиваційні чинники особистісного зростання викладачів. Вісник НАУ. Серія: Педагогіка. Психологія, 2(21), 124-132
  15. Тягур Л.М. (2022). Використання засобів самоуправління для реалізації основних функцій самоменеджменту Матеріали Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Психолого-педагогічні передумови успішності функціонування особистості в інформаційному суспільстві», Дніпро: Журфонд, 2022
  16. Тягур Л.М. (2022). Особливості здатності до саморозвитку викладачів закладів фахової передвищої освіти Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Мукачево: Вид-во МДУ, 297-299.
  17. Тягур Л.М. (2022). Самоефективність викладачів закладів фахової передвищої освіти. Збірник тез Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія», 23-24 серпня 2022 р. за заг. ред. З. П. Ленів. Львів, 2022. С. 327-331
  18. Тягур Л.М. (2022). Самоактуалізація викладача в професійній діяльності. Збірник тез доповідей VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції». Мукачево: Вид-во МДУ
  19. Тягур Л.М. (2023). Особливості використання форм та методів дистанційного навчання під час вивчення дисципліни «Основи психологічного тренінгу». Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 413–418. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17346

Навчально-методичні праці

  1. Збірник тестових завдань з психолого-педагогічних дисциплін для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта /Укладачі: Алмаші О.І., Глагола О.М., Кертис Н.В., Мішкулинець О.О., Синевич І.С., Санто В.В., Тягур Л.М., Феньов Я.І., Фізер Е.К., Янчишина С.Ф. – Мукачево : МДУ, 2019. – 261 с.
  2. Методичні рекомендації до написання курсових робіт 012 Дошкільна освіта /Укладачі: Кертис Н.В., Санто В.В., Тягур Л.М., Фізер Е.К., Янчишина С.Ф. – Мукачево : МДУ, 2019. – 261 с.
  3. Тягур Л.М. Психологічні аспекти індивідуалізації та диференціації педагогічної взаємодії з дитиною: методичні рекомендації для викладачів та студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Дошкільна освіта». Мукачево, 2020. – 133 с

Напрямки роботи: Самоактуалізація викладача ЗВО в професійній діяльності, Психологічна безпека освітнього середовища ЗВО