Косенчук Юлія Геннадіївна

Прізвище Ім’я По-батькові  Косенчук Юлія Геннадіївна

Вчене звання: доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки

Посада: доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Структурний підрозділ: Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій

Національного авіаційного університету

Стаж науково-педагогічної роботи у ЗВО (ІІІ-ІV рівнів акредитації): 1 рік

Забезпечення навчальних дисциплін: Основи психосоматики, Методи та технології роботи зі стресом, Основи сексології та сексопатології

Наукові профілі:

Профіль Google Scholar: http://surl.li/yyifdh 

Профіль ReseachGate: https://www.researchgate.net/profile/Yuliia-Kosenchuk-2/research

Профіль ORCID: : https://orcid.org/0000-0002-8069-7375

Сфера наукових інтересів (ключові слова): тенденції розвитку; сучасні тенденції; рушії змін; освітня галузь; характеристика змін освіти; реформування; розвиток освіти; інноваційність в освіті; освітні реформи; імплементація; Фінляндська Республіка; якість освіти; реформування, модернізація, шкільна освіта, законодавче регулювання

Освіта:

1999-2002      Жовтоводське училище Криворізького державного педагогічного університету

2002-2005         Криворізький державний педагогічний університет

2005-2008         Бердянський державний педагогічний університет

2013                   Підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов , спеціаліст вищої категорії

2021                Підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Методисти університетів, академій, інститутів», «Менеджмент соціально- педагогічної діяльності у закладах дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти»

2020-2024      Аспірантура Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

26 серпня 2024 р.               Захист дисертації за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки:

Тема дисертації «Сучасні тенденції реформування шкільної освіти у Фінляндській Республіці».

 

Науково-педагогічне стажування за останні 5 років: 

З 05.08.2024  по 13.09.2024   науково-педагогічне стажування  в місті Сіппола, Фінляндія. По закінченню стажування отримала сертифікат «The feature of the Finnish early childhood education system (ECE)», що були організовані Institute of International Academic and Scientific Cooperation.  180 год

З 25.10.2023 по 26.10.2023 у міжнародному науково-педагогічне стажування в місті Люблін, Польща. По закінченню стажування отримала сертифікат «Психолого-педагогічні аспекти  європейських  інтеграційних процесів: досвід України та Польщі». 180 год

 

Участь у проектах:

Участь у вчених радах, наукове керівництво та опонування:

Членство в асоціаціях та громадських асоціаціях: 

Додаткова інформація:

 

Нагороди:

– Почесна грамота Головного управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації за сумлінну працю, творчий підхід до навчання та виховання підростаючого покоління, вагомий внесок у розбудову освіти Дніпропетровщини (2006)

Подяка Міністерства освіти і науки України за ініціативу та наполегливість, високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків та вагомий внесок у розвиток сфери освіти і науки України (2022)

Публікаційна активність

(за останні 5 років):

Публікація в закордонному виданні, проіндексованому у базі даних Web of Science

  1. Kosenchuk Y., Аndroshchuk I., Bakhmat N., & Kosenchuk O. Current trends in school reform in the Republic of FINLАND. Аmazonia Investiga, 2023. №12(61), 61-68. https://doi.org/10.34069/АI/2023.61.01.7

 

 

 

Публікації у виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України з присвоєнням категорії «Б»

  1. Косенчук Ю. Соціальні, економічні та політичні передумови реформування шкільної освіти у Фінляндській Республіці (1990–2010-і рр.). Педагогічна освіта: теорія і практика, №1 (30), 54-63. DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-30
  2. Косенчук Ю. Законодавче регулювання модернізації шкільної освіти в Фінляндській Республіці (1950-2010-ті рр.). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, №3(47), с.235-243. ISSN 2410-0897 ICV: 67,92 DOI: https://doi.org/10.31376/2410-0897-2021-3-47-10-244
  3. Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. Серія: Педагогіка, 2022. №2 (38), с.82-87. ISSN 2311-2409 (Print) ISSN 2412-2009 (Online) DOI: https://doi.org/10.28925/2311-2409.2022.3712
  4. Косенчук Ю. Фінська підтримка освіти України в умовах війни. Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки, (2022). 21(50), 124-143 DOI: https://doi.org/10.32405/2218-7650-2022-21(50)-124-143
  5. Косенчук Ю. Тенденції розвитку освітньої політики Фінляндської Республіки щодо забезпечення якості шкільної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика, № 34 (1-2023), с.45-63. DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2023-34-45-63

 

Публікації, у яких додатково відображені результати дослідження

  1. Косенчук Ю. Реформування шкільної освіти Фінляндської республіки: поступ до успіху EDITORIАL BOАRD, 2020, с.329. ISBN – 978-1-63649-928-4 DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2020.II.VI
  2. Косенчук Ю. Міжкультурний концепт реформування шкільної освіти у Фінляндській республіці (1990–2010-ті рр.). Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання. Інститут педагогіки НАПН України, с.32 https://undip.org.uа/wp-content/uploаds/2021/07/Istoriiа-tа-filosofiiа-osvity-v-nezаlezhniy-Ukrаini-zdobutky-i-strаtehii.pdf
  3. Косенчук Ю. Підготовка вчителів в Фінляндській Республіці до роботи в умовах освітніх змін. У Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення, 2021. с.151-155 http://surl.li/sdnuo
  4. Косенчук Ю. Впровадження принципів фінської освіти в контексті реформи НУШ в Україні. The newest problems of science аnd wаys to solve them. с.149-153 http://surl.li/sdnvj.

Косенчук Ю. Провідні тенденції реформування шкільної освіти в Фінляндській Республіці крізь призму поступу НУШ. «Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції». 2022.с.181-184 http://surl.li/movor 

 

 

 

Навчально-методичні праці

  1. Аналітичний звіт за результатами основного етапу польового дослідження «Оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за шкалою ECERS-3»/ кол. авт. : О. Косенчук (осн. автор), Т. Піроженко (осн. автор), Н. Бахмат, О. Венгловська, Н. Гавриш, Х. Ковкрак, Ю. Косенчук, Л. Куземко, С. Нерянова, А. Регент, Н. Тарнавська [за ред О. Косенчук, Т. Піроженко] / Український інститут розвитку освіти. Київ : УІРО, 2022. 24 с. https://mon.gov.ua/storage/app/media/doshkilna/2022/10/17/Zvit.Short.4.17.10.2022.pdf
  2. Використання електронних освітніх матеріалів у освітньому процесі: сучасні підходи і технології Нової української школи. Навчально-методичний посібник. Лисогор Л., Берендєєв С., Косенчук Ю. Випуск1. Київ, 2023.117 с.
  3. Сучасні підходи і технології Нової Української школи: компетентнісно орієнтовані завдання як засіб формування ключових компетентностей. Навчально-методичний посібник. Берендєєв С., Косенчук Ю., Лисогор Л. Випуск 2. Київ, 2023. 145 с.
  4. Методичний посібник для регіональних тренерів щодо забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні / Упоряд.: Н.В. Омельяненко, О.Г. Косенчук, Т.Л. Гурковська, Ю.Г.Косенчук, Н.М. Миськова. 2023. 116 с.