Нові виклики взаємодії у професійній діяльності викладачів освітніх закладів в умовах війни

11.05.2022 р. на кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій відбулася панельна дискусія «Нові виклики взаємодії у професійній діяльності викладачів освітніх закладів в умовах війни».

Партнерами заходу стали ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України, Академія професійного розвитку, ГО “Центр суспільних інновацій і партнерства “Успіх”

У ході дискусії обговорювались проблеми взаємодії у професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти, зумовлена військовим станом, виклики і небезпеки, які виникають у професійній взаємодії викладачів ЗВО.

Спікерами виступили:

  1. Олена Бондарчук, д. психол. наук, проф., зав. кафедри психології управління ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Заслужений працівник освіти України
  2. Зоя Гаркавенко, к. психол. наук, доц., Президентка Академії професійного розвитку, членкиня Національної психологічної асоціації
  3. Ельвіра ЛУЗІК, д. пед. наук, проф., зав. кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету
  4. Віталій РАХМАНОВ, доктор пед.н., проф., заступник начальника управління – начальник відділу проблем розвитку військової освіти науково-дослідного управління проблем розвитку військової освіти та науки Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського
  5. Олександр ПАВЛЕНКО, студент 2 курсу спеціальності Психологія факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Модератор дискусії: Валентина БАЛАХТАР, д. психол. наук, проф. кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Відповідальна за організацію: Катерина БАЛАХТАР, докторка філософії (PhD), доц. кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

У дискусії обговорювали питання: Які ознаки сьогодні характеризують особливості взаємодії у професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти, пов’язані із військовим станом?

Що складає найбільшу небезпеку для професійної взаємодії викладача?

Що становить найбільшу проблему продуктивності/результативності освітнього процесу в сучасних умовах? Як викладач може мінімізувати вищезгадані виклики?

Спікери надали цінні поради викладачам закладів освіти щодо забезпечення стабільності, результативності та успішності професійної діяльності, соціально-психологічної взаємодії викладачів зі студентством, ЗВО, родиною, суспільством.

Запис панельної дискусії за посиланням.

Дякуємо шановним експертам, що поділилися досвідом, особливо у цей складний для нас усіх час, адже основним у взаємодії є два найголовніших ресурси – це час і люди, а також усім учасникам дискусії.

Віримо, що разом ми успішно подолаємо виклики сьогодення!

Разом до перемоги!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *