З 8 по 10 червня 2022 року за ініціативи кафедри педагогіки та психології професійної освіти Факультету лінгвістики соціальних комунікацій Національного авіаційного університету у дистанційному форматі відбувся міжвузівський науково-практичний марафон «Формування професійної компетентності практичного психолога».
Спікерами науково-практичного марафону стали практичні психологи з різних галузей – видатні дослідники, практики, представники кримінальної психології, зокрема:
ПІРОЖЕНКО ТАМАРА ОЛЕКСАНДРІВНА, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України Член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор.
ХМЕЛЄВА-ТОКАРЕВА ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, завідувачка науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
КОЗЛОВА АННА ГЕОРГІЇВНА, спеціалістка-психологиня у сфері розслідування злочинів проти дітей, судова експертка ДНДЕКЦ МВС, доктор філософії (PhD);
БАЙЄР ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти Комунального закладу «Запорізький обласний інституту післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, член Асоціації психолінґвістів України;
СТРЕЖ ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА – експерт в галузі дитячої психології, арт-терапії та арт-педагогіки. Навчаючий тренер в напрямку “Дитяча психологія, арт-терапія та арт-педагогіка в роботі з дітьми”.
Модератори зустрічі:
Демченко Наталія Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології професійної освіти ФЛСК НАУ;
Косенчук Ольга Геннадіївна кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки і психології професійної освіти ФЛСК НАУ.
Під час марафону майбутні психологи мали можливість дізнатися історію розвитку флагману психологічної освіти в Україні ˗ Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, про організацію та проведення теоретичних та емпіричних наукових досліджень, рекомендовану до впровадження наукову продукцію, підготовлену вченими наукових установ НАПН України за результатами завершених і перехідних планових наукових досліджень, що здійснювалися упродовж 2021р.
Також для майбутніх фахівців були розкриті особливості роботи психолога в системі освіти, актуальні питання в освітній діяльності закладів освіти, що потребують уваги з боку психологічної служби ЗО, важливість професійного та особистісного розвитку практичного психолога, многогранність та різноманітність його професійних функцій, які відображають загальні та фахові компетентності; спеціалізовані форми психотерапії, заснованої на мистецтві, образотворчій та творчій діяльності – арт-терапевтичному напрямку діяльності психолога, який широко використовується у психології, педагогіці, соціальній роботі, тощо.
Дякуємо всім спікерам, учасникам науково-практичного марафону за активну участь, непідробний інтерес до проблем та перспектив професійної діяльності психолога, що засвідчили невичерпність цієї теми!