11.05.2022 р. на кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій відбулася панельна дискусія «Нові виклики взаємодії у професійній діяльності викладачів освітніх закладів в умовах війни».
Партнерами заходу стали ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України, Академія професійного розвитку, ГО “Центр суспільних інновацій і партнерства “Успіх”
У ході дискусії обговорювались проблеми взаємодії у професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти, зумовлена військовим станом, виклики і небезпеки, які виникають у професійній взаємодії викладачів ЗВО.
Спікерами виступили:
- Олена Бондарчук, д. психол. наук, проф., зав. кафедри психології управління ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Заслужений працівник освіти України
- Зоя Гаркавенко, к. психол. наук, доц., Президентка Академії професійного розвитку, членкиня Національної психологічної асоціації
- Ельвіра ЛУЗІК, д. пед. наук, проф., зав. кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету
- Віталій РАХМАНОВ, доктор пед.н., проф., заступник начальника управління – начальник відділу проблем розвитку військової освіти науково-дослідного управління проблем розвитку військової освіти та науки Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського
- Олександр ПАВЛЕНКО, студент 2 курсу спеціальності Психологія факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету
Модератор дискусії: Валентина БАЛАХТАР, д. психол. наук, проф. кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету
Відповідальна за організацію: Катерина БАЛАХТАР, докторка філософії (PhD), доц. кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
У дискусії обговорювали питання: Які ознаки сьогодні характеризують особливості взаємодії у професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти, пов’язані із військовим станом?
Що складає найбільшу небезпеку для професійної взаємодії викладача?
Що становить найбільшу проблему продуктивності/результативності освітнього процесу в сучасних умовах? Як викладач може мінімізувати вищезгадані виклики?
Спікери надали цінні поради викладачам закладів освіти щодо забезпечення стабільності, результативності та успішності професійної діяльності, соціально-психологічної взаємодії викладачів зі студентством, ЗВО, родиною, суспільством.
Запис панельної дискусії за посиланням.
Дякуємо шановним експертам, що поділилися досвідом, особливо у цей складний для нас усіх час, адже основним у взаємодії є два найголовніших ресурси – це час і люди, а також усім учасникам дискусії.
Віримо, що разом ми успішно подолаємо виклики сьогодення!
Разом до перемоги!