Які ж вони цінності сучасного здобувача вищої освіти? Щоб розкрити це питання, студенти 1 курсу, Спеціальності “Психологія”, Освітньо-професійних програм “Психологія” (ПС-106), “Психологія бізнесу” ПБ-107, “Практична психологія” (ПП-126 та ПП-127) під керівництвом професора кафедри педагогіки та психології професійної освіти Валентини Балахтар у рамках вивчення дисципліни ” Психологія особистісного життєпроєктування” розробили низку творчих проєктів, де висвітлили цінності проєктування власного життєвого шляху сучасного студента.
Цінності особистості, групи, суспільства. Важливою умовою становлення особистості у складних реаліях сьогодення є рівень сформованості ціннісно-мотиваційної сфери загалом та її складових (ціннісних орієнтацій, ціннісного ставлення до становлення особистості фахівця у професійній сфері, цінності себе як професіонала, прагнення досягнути найвищого рівня професіоналізму й професійної майстерності, умотивованість на досягнення успіхів та ідеалу фахівця у сфері психології, внутрішньої гармонії, мотивів професійного становлення й вдосконалення у професійній діяльності та ін.), що виступають одним з основних чинників соціально активної позиції майбутнього психолога, його моральної свідомості, готовності до самореалізації у професійній діяльності в умовах змін.